רוצים לדעת על
המבצעים לפני כולם
הרשמו לניוזלטר של סופ"ש כאן :
RSS
 
 
 
פרסומת
דתילי
צימרים לדתיים
הצעות מחיר מכל חברות התיירות
צימרים
בניית אתרים
מסעדות כשרות
יקב ירושלים
מסלולי טיול בארץ
מוהל ברית מילה
  
 
גשם של טיסות חורף לאילת יביאו כ-165 אלף תיירים בין היתר מלונדון‚ אמסטרדם ומדריד
העונה הרשמית של טיסות החורף לאילת נפתחת היום עם נחיתת קו ישיר חדש של לופטהנזה בתמיכת משרד התיירות
29/10/2018
רון הראל
שלח לחבר
הדפס
הוסף למועדפים
הגדל טקסט
הקטן טקסט
 
הפוטנציאל התיירותי של החורף הזה (לפי 80% תפוסת מושבים): כ-165 אלף תיירים! לעומת כ-110 אלף שנחתו באילת בחורף הקודם
מאז התחיל משרד התיירות בנוהל תמיכה בחברות תעופה, עלה מספר הטיסות הישירות לאילת מ-4 ל-57 בשבוע
ההכנסות הצפויות מהטיסות לאילת בתימרוץ משרד התיירות: 352 מיליון ש"ח
שר התיירות יריב לוין: ״אילת חוזרת למפת התיירות העולמית. נוהל התמריצים אותו אנו מובילים במשרד התיירות מוכיח עצמו שנה אחר שנה, ובעונת החורף הקרובה נראה שיא של כל הזמנים בטיסות המגיעות לעיר. חברות תעופה מובילות כמו לופטהנזה ואייר אירופה מפעילות טיסות ישירות לעיר, ואני משוכנע כי נמשיך ונראה פריחה עצומה בתיירות לישראל בכלל ולאילת בפרט".
בחורף הקרוב צפויים לנחות באילת מאירופה כ-165 אלף תיירים בגשם של טיסות שמגיעות בתמיכת  משרד התיירות (לפי צפי תפוסה של 80%).  מאמצי השיווק של המשרד הצליחו להביא טיסות חדשות מלונדון, מאמסטרדם, ממדריד, מפרנקפורט, מציריך, מסופיה, מבודפשט, מוינה ומפראג.  על פי נתוני משרד התיירות, התיירים באילת מוציאים בממוצע 2,200 ₪ לא כולל טיסה, כך שההכנסות למשק ובעיקר לעסקים הקטנים באילת צפויות להסתכם בכ-352 מיליון ₪.  ]

טיסה ראשונה של חברת לופטהנזה נוחתת היום באילת עם עיתונאים גרמנים שהגיעו לארץ בהזמנת משרד התיירות. החל מהשבוע תפעיל החברה שתי טיסות שבועיות לעובדה מפרנקפורט, בימי ראשון וחמישי בשבוע. מיד לאחר נחיתת  טיסת לופטהנזה אחה"צ, נוחתת לראשונה גם טיסה של חברת אדלוויס, החברה בקבוצת לופטהנזה.מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי נפגש בתחילת השנה עם נציגי החברות הללו ביריד התיירות ITB בברלין וחשף בפניהן את תמריצי המשרד שהופכים את הפעלת הקווים לכדאית.
לפי סקר משרד התיירות על תיירות נכנסת משדה התעופה עובדה, עולה כי עבור 72% מהתיירים שהגיעו בעונת החורף הקודמת, זהו הביקור הראשון בישראל. בנוסף, מהסקר עולה כי 31% התיירים המגיעים לאילת מבקרים גם בירושלים, 26.3% בים המלח ו-13.4% בתל אביב. כמו כן, עולה כי 66.1% מהתיירים בוחרים ללון בבית מלון או כפר נופש ו-16.8% בדירה שכורה. הנתונים מעידים על כך ש-12.3% בלבד מהתיירים המגיעים לאילת, משלבים גם ביקור בארצות נוספות כגון ירדן או מצריים.
נוהל התמיכות של משרד התיירות לחברות התעופה, בסך 45 אירו על כל נוסע שנוחת באילת, החזירו את אילת למפת הנופש האירופאית בחורף. המשרד מביא החורף לאילת 57 טיסות שבועיות מאירופה. מתוכן 7 קווים חדשים מערי מקור מרכזיות באירופה: לונדון, אמסטרדם, מדריד, פרנקפורט, ציריך, סופיה, בודפשט, וינה ופראג. בעונת החורף הקודמת (2017-18) נחתו בעובדה כ-50 טיסות שבועיות, שהביאו לאילת כ-110,000 תיירים, ואשר הכניסו לעסקים המקומיים סכום של כ-250 מיליון ₪.

משרד התיירות משווק את אילת בעולם כיעד נופש עם מזג אויר נוח ברוב ימות השנה. המשרד העלה השנה קמפיינים באירופה המעודדים תיירות לאזור הדרום בכלל, ובין היתר את קמפיין "סאני" בגרסה בהשתתפות החזאי דני רופ, שזכה להצלחה רבה ולחשיפה רחבה במדיה האירופית.
במקביל לכך, משרד התיירות מפתח מוצר תיירותי מדברי, במטרה לחזק את הנגב והערבה. במסגרת זאת, המשרד תומך ביזמים ומפתח תשתיות תיירותיות, שיאפשרו חוויית רכיבה על אופניים ושבילי הליכה, וכן בהקמת תשתיות ללינה ולאירוח ברמות שונות. כל זאת כדי ליישם את חזון המשרד שכבר החל להתגשם - הבאת מאות אלפי אירופאים בחורף למדבר. פיתוח הדרום, הנגב והערבה, מאריך את שהות התיירים ותורם לכלכלת האזור.