רוצים לדעת על
המבצעים לפני כולם
הרשמו לניוזלטר של סופ"ש כאן :
RSS
 
 
 
פרסומת
דתילי
צימרים לדתיים
הצעות מחיר מכל חברות התיירות
צימרים
בניית אתרים
מסעדות כשרות
מסלולי טיול בארץ
מוהל ברית מילה
  
 
מסכי ענק בצורת טלפונים ניידים‚ מנות גורמה בהשראת אוכל רחוב ישראלי - הצצה לביתן משרד התיירות ביריד הבינלאומי הגדול בעולם
05/11/2019
שי מאור
שלח לחבר
הדפס
הוסף למועדפים
הגדל טקסט
הקטן טקסט
 

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "יריד התיירות בלונדון הוא היריד החשוב ביותר בתעשייה באירופה והפעם בחרנו להציג את המותגים השונים שאנחנו מקדמים: city break בירושלים ובתל אביב, אילת, ים המלח, חיפה, ערי החוף והגליל וכמובן הנגב, שמקבל תשומת לב מיוחדת ותגובות אוהדות שרואות במדבר הישראלי פוטנציאל תיירותי אדיר לקהל הלקוחות שלהם".

בלונדון נפתח יריד התיירות הבינלאומי הגדול בעולם, WTM. הביתן הישראלי ביריד, שהוקם על ידי משרד התיירות, משתרע השנה על כ-460 מ"ר. הביתן, שהוגדל משנה שעברה, גם עוצב מחדש בהתאם למדיניות השיווק החדשה של המשרד - על פי אזורים בארץ: צפון, דרום, ערי חוף, city break.

העיצוב החדש נוצר בהשראת הקמפיינים של משרד התיירות - ""Two cities one break (תל אביב וירושלים) וכן קמפיין "Always Sunny" לנגב ולאילת.

בביתן הישראלי משתתפים למעלה מ-100 נציגים מתעשיית התיירות הישראלית. כמו כן כולל הביתן אטרקציות מגוונות: פינת Travel Tech עם 5 סטרטאפים ישראלים מובילים בתחום התיירות - הפיתוחים הייחודיים של החברות הישראליות מוצגים בפני המוני המבקרים על גבי שני מסכי ענק בצורת טלפונים ניידים. בנוסף, מוצבת בביתן מכונת מזל ממותגת "The Cash Cube" שבאמצעותה תוגרל חופשה בישראל. המבקרים בביתן נהנים גם מאוכל רחוב ישראלי, בסגנון Beach Bar תל אביבי, שמוגש להם על ידי השף ערן טיבי, ביחד עם בירות ויינות ישראליים, עם בייגל ירושלמי מתובל בזעתר טרי. המבקרים בביתן מקבלים איור למזכרת על רקע נופים ישראליים, שמצוירים במקום על ידי קריקטוריסטית.

במהלך היריד יערכו פגישות של צוות המשרד והמנכ"ל אמיר הלוי עם בכירים בתעשיית התיירות העולמית. המטרה העיקרית היא הגברת הנוכחות בערוצי המכר לישראל והרחבת מעגל אמצעי השיווק באנגליה בפרט ובאירופה בכלל. הם יפגשו בין היתר, עם ענקיות התיירות Virgin Atlantic וTUI- ועם סוכני תיירות דיגיטליים כמו Last Minute, Love Holidays, ויציגו בפניהם את הפוטנציאל המסחרי הקיים בתיירות לישראל, וההטבות שמציע המשרד.

זו השנה ה-40 שבה מתקיים יריד התיירותWTM  . ביריד שמתקיים ב-4-6 בנובמבר, משתתפים כ-5,000 נציגים מ-182 מדינות, וצפויים לבקר בו כ-51,000 אנשים, מתוכם כ-9,000 אנשי מפתח בענף התיירות וכ-3,000 אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר למעלה מ-35 שנים.

בתמונה מימין לשמאל: יובל פורת מנכ"ל החברה לפיתוח עכו העתיקה, אריקה גל מזכירת החברה, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, מרק רגב שגריר ישראל בבריטניה, שרון ארליך מנהלת לשכת משרד התיירות בלונדון, סיגל אייזנהמר מנהלת תחום ירידים, תערוכות וסמינרים




יובל פורת מנכ"ל החברה לפיתוח עכו העתיקה, בועז סטמבלר מנכ"ל לפ"ם, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, מארק רגב שגריר ישראל בבריטניה, שרון ארליך מנהלת לשכת התיירות של ישראל בלונדון, סיגל אייזנהמר מנהלת תחום ירידים תערוכות וסמינרים
קרדיט: ישראל יהושוע